25 april 2009

SMS-utmaning

Jag tog en SMS-utmaning ifrån Christina Olssons blogg. Hon har i sin tur hittat den hos Sandra. Den lyder så här: Bläddra igenom sms:en i inkorgen och räkna till tio, det sms du hamnar på ska du skriva in under första frågan. Räkna tio från det sms:et och skriv nästa sms under nästa fråga osv.

Så här blev mina svar:
- Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig? Titta vad vi hittade!
- Vad säger du alltid till din bästa kompis? Kolla med lönekontoret
- Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss? Ok
- Vilket sms blev du mest berörd av? Är hemma om en timme
- Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? Jag känner mig hedrad
- Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? Jag kommer hem efter dansen
- Vad skulle du säga till Gud om du träffade honom? Vi har några alternativ
- Vad vill du höra mest av allt? Kan jag vara ledig idag?
- Vad skulle du säga om du fick MVG i allt? Köp mjölk!
- Din mest romantiska replik? Vi äter inne i stan
- Vad skulle du säga om du blev bestulen? Glöm inte att betala!

Inga kommentarer: